september 07, 2009

Sommaren är snart...


...över...

Det känns lite ledsamt faktiskt får jag lova att säga!
Sommaren i stora drag har varit den bästa i mitt
liv och det är kanske inte så konstigt....men men nu ska jag inte tragga om detta.

Har börjat "leka" lite i Adobe Photoshop för att testa mig fram och just nu har jag fastnat för att göra svart-vita foto med en detalj i färg. Och det är så kul att prova på nya saker, så bli inte förvånade om ni får se detta fler gånger....

Objektet denna gången är att visa mina första tomater som bara för några dagar sen blev mogna och då är sommaren ju nästan slut! Det finns många fler tomater som ska mogna och jag hoppas dom gör det snart.....







Det var allt för idag!!
Kjamis

3 kommentarer:

Angelina sa...

Får man fråga var i photoshop man kan fixa sånt ?

sand mellan tårna sa...

hej....

Om du lägger gröna tomater i en skål inomhus så blir de röda såsmåningom... ställ dem gärna mörkt, de blir röda iallafall. Sitter de ute då frosten kommer så blir de förstörda.

Armbandet hittar du på creativ Lounge, länk finns under bilderna i min blogg.

Kram Linda

sand mellan tårna sa...

Hej igen....

Kika in hos mig, för nu kan du tävla om ett valfritt smycke från Creative Lounge. Kanske ett sånt armband som jag har?

Ha en fin kväll. Kram L