september 27, 2009

Här är hemma....


....är det röjning på gång!!

Vi fixar och donar här lite med olika saker som att få upp
lite tavlor, gardiner, blommor och allmän ordning på saker och ting. Så därför har det inte varit så mycket bloggande för min del...mest kollat rundor på andras bloggar för att få inspiration!

Vill inte visa några bilder än på vad som har hänt här hemma eftersom vi inte är riktigt klara. Det kommer vi inte vara efter denna röjningen heller men det går åt rätt håll i varje fall....

Då var denna helgen slut o en ny jobbevecka börjar imorgon. Roligt men samtidigtskulle jag vilja vara hemma och fixa och dona lite till ju...men men så är det. Jag får göra det på kvällarna helt enkelt!

Esther har nog tyckt det har varit en jobbig helg...får ju
inte vila i fred av mattes spring hit och dit!!
Vi hörs snart igen!!
Kjamis

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Visst är det tråkigt att man aldrig får hålla på när man väl kommit igång!:) Man skulle kunna ringa till jobbet och be om "röjningsledigt" när man kände för det!:)
Här kommer jag på nya saker hela tiden som jag vill göra iordning, men det är synd att det inte är gratis att göra allt!:)
Kram

rille sa...

Tack för det fina tackkortet...

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt att resna ut, på lite mer plats och ordning. Skulle behöva ta mig en liten runda jag med, men det krävs lite mer vilja för att komma igång... :-)

Hoppas du får en riktigt fin helg!