september 11, 2009

Fredag igen...


....och en vecka till har försvunnit sååå snabbt...
Veckan som har gått nu har ju mest gått i jobbets tecken! Känns som man inte har haft nån ork för nått annat... Hoppas på att man snart kommer in i sina rutiner igen fast man har jobbat ett tag. Men i skolans värld kan det sin tid ibland!!

Men men det kommer bli bättre och man måste tänka positivt eller hur?? Som ni kanske förstår har det inte hänt så mycket på hemmafronten förutom, mat, tvätt och sömn känns det som.

Fast en liten sak inhandlades förra helgen och jag älskar den... Det roliga är att min man hittade den och tyckte att vi skulle ha den och då blir man extra glad! I varje fall jag... Den kommer naturligtvis från min favoritaffär Village och av märket Serholt. I just love it!!

Så man kan nu säga att jag har ett egen "Stad i ljus"... :o)



Önskar er alla en trevlig helg!!


Kjamis

3 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Så mysigt med ljus och så kul att det var din man som hittade den. Du undrade om Helena Skarp har web-butik, det har hon tyvärr inte.

Ha en skön helg!
Kram L-L

Anonym sa...

Ja veckorna bara susar förbi. Jag hinner inte heller med... Kalasfin ljusstad:) Kram Tina

Grodmamman sa...

Kul när även männen handlar inredningsdetaljer!:) Jätte fin "stad i ljus"!:)
Kram